اليوم كنت قاعد افطر فى ابراج الامارات مع الروسى و نأكل كافيار فنزويلى و سمبوسة روبيان … و نحن نتابع سوقنا المحترم و اذا به ينرررش رررش الجراد فقلت له ويحك يا روسى ثكلتك امك اين اللمت اب فقال لى غدا اخضر

الخلاصة و الزبده : سوق العلوج اليوم افتتاح على هبوط و ان شاء الله بعد منتصف الجلسه يرتد و يغلق اخضر و سوقكم بكره اخضر

ملاحظة : –
هذه ليست توصية للبيع او الشراء …. هذه توصية للبزرميط

138 thoughts on “## غدا اخضر فسفــــورى بطعم الجرجير ( ان شاء الله )##

  1. جمبري…
    في واحد قالي أقدر اشتري لك و السوق مبند

    شو تنصح ؟

    للعلم : لازم ادفعله 3000 دولار

    ليش هو عنده مفتاح السوق

  2. يلا شباب انسوا السوق …. و فرفشوا فى الويك ايند .. و لا تنسوا تعطوها ساندويش روبيــــــان

  3. جمبري…
    في واحد قالي أقدر اشتري لك و السوق مبند

    شو تنصح ؟

    للعلم : لازم ادفعله 3000 دولار

    خليه يولى … الدنيا لن تطير .. خلى ال 3000 دولار لك و هناك مئات الفرص المضاربية فى السوق

  4. جمبري…
    في واحد قالي أقدر اشتري لك و السوق مبند

    شو تنصح ؟

    للعلم : لازم ادفعله 3000 دولار

  5. 24 حبة عالمؤشر حلوين يا شباب… القناعة كنز لا يفنى…

    مش احسن من اللى كان منتظر اللمت داون ؟؟؟

    و اللى باع اعمار و الدار امس اخر الوقت كان ممكن يبيع اليوم فى سعر اعلى و احلى …. و اللى اشترى امس اخر الوقت اليوم اكيد ربحان حتى لو باع بربح عشره فلس

Comments are closed.