اليوم كنت قاعد افطر فى ابراج الامارات مع الروسى و نأكل كافيار فنزويلى و سمبوسة روبيان
… و نحن نتابع سوقنا المحترم و اذا به ينرررش رررش الجراد فقلت له ويحك يا روسى ثكلتك امك اين اللمت اب فقال لى غدا اخضر 
الخلاصة و الزبده : سوق العلوج اليوم افتتاح على هبوط و ان شاء الله بعد منتصف الجلسه يرتد و يغلق اخضر و سوقكم بكره اخضر 
ملاحظة : –
هذه ليست توصية للبيع او الشراء …. هذه توصية للبزرميط 
ليش هو عنده مفتاح السوق

يلا شباب انسوا السوق …. و فرفشوا فى الويك ايند .. و لا تنسوا تعطوها ساندويش روبيــــــان
خليه يولى … الدنيا لن تطير .. خلى ال 3000 دولار لك و هناك مئات الفرص المضاربية فى السوق
جمبري…
في واحد قالي أقدر اشتري لك و السوق مبند
شو تنصح ؟
للعلم : لازم ادفعله 3000 دولار
مش احسن من اللى كان منتظر اللمت داون ؟؟؟
و اللى باع اعمار و الدار امس اخر الوقت كان ممكن يبيع اليوم فى سعر اعلى و احلى …. و اللى اشترى امس اخر الوقت اليوم اكيد ربحان حتى لو باع بربح عشره فلس