تسلم اخ جمبري على هذا التحليل الرائع … وهو الحقيقه والواقع … بعيدآ عن جميع التحليلات يجب
على كل من يدخل السوق خاصه صغار المستثمرين وضع تصور خاص به وتحديد نسبة الربح التي ترضيه
وعدم الطمع …وبعد البيع الاستراحه لعدة ايام يتم فيها مراقية سير السوق واتخاذ القرار في الانتظار او الدخول
هذا سوق اسهم ما يرحم حد … والله اعلم .
تصفّح المقالات
58 thoughts on “عفوا … الهبوط كان متوقعا”
Comment navigation
Comment navigation
Comments are closed.
انا انتبهت لغيابك يوم الخميس ويوم الاربعاء حسيت من التداولات اليومية انك بعت كل شي …
هنيالك
وبالتوفيق
هههههههه … شكلك اتعلقت يا الحلو … كلنا اتعلقنا بس الشاطر اللى يشرد بسرعة …..
لا تحزن يا عزيزى …. مازال عندك فرصة لتعلم التحليل الفنى و اساليب المضاربة و السوق مفتوح الى ما يشاء الله …
و لا تنسى تشترى كيلو سردين ب 20000 …………….
دام اللى مثلك وشرواك بالسوق ,, عز الله السوق دامر
قلتلك اسمك يصلح لسوق السمك فلا تبلش نفسك بالاسهم
عامل نفسك ابو المضاربين وبكم ,, 20000 الف درهم
ياعم روح اتفسح فيهم بالقرية العالميةاريحلك واريحلنا ولما يخلصوا مر علي اعطيك غيرهم
صحيح اللى اختشوا ماتوا
عفوا كلامك صحيح ياالجمبري
thank you gambry