ارابتك لا يزال تصريف واضح الا اذا تجاوز 5,20 ما شاء الله عليك يا بروكر من طريت السهم ما صدق تجاوز الـ 5.20
ما شاء الله عليك يا بروكر من طريت السهم ما صدق تجاوز الـ 5.20
محاولة أرابتك الثانية لكسر المقاومة 5.21 هل تنجح
راقبوا يا شباااااااااااااااااااااااااااب
يا اخوان لا تزعلوا من السوق
بس السوق مستني اي سوق آخر علشان ينزل وبعدين ينزل معاه
يختي عمالين بناكل ترمس عوزه
حرررررك يا ارتك حرررررررررررررررررررررررررك