شو سالفت إعمار إمغرز عند 2.96

377 thoughts on “تداولات الأسهم الإماراتية ليوم الأربعاء 17/12/2008 وعلى بركة الله تعالى


  1. اقولك طلعوا لي عندي يخففون الكميه الظاهر بتلقاني في سجن الوثبه جريب


    خبرنا عشان نزورك

    ولك مني كل اسبوع بوكس مارلبوروو احمر

    اللون الاحمر وراك وراك

  2. يا جماعه سؤال بريء……..

    السوق الامريكي مولع نار امس وتقريبا له شهر مستقر وسوقنا لم يتأثر به على الاطلاق اللهم وقت الافتتاح…..

    طيب فلنفرض ان السوق الامريكي رد ريوس ونزل 500 نقطه….هل سيكون لهذا اي تأثير على سوقنا؟؟؟؟

    و دي عاوزه كلام .. نحن معاهم في الهبوط فقط

    و لازم نجني أرباحنا أقصد خسائرنا

  3. الأسواق العالميه و العربيه و الخليجيه كلها ترتفع و تنزل الا سوق دبي العبيط ..

    انا لو بدال الحكومه بدخل مليار درهم على اعمار وهو كفيل يرفع اسوق اسبوعين لمت اب ونحلت المشكله ولا في ازمه ولا في حد متعلق في ميثاق والامور طيبه

Comments are closed.