شهرى خطى.

1٬074 thoughts on “بدون تعليق

  1. ايه يا باشا .. ما تثبت على رأى … صعود و لا نزول …

    ذكريات أبو جمبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    الله يردك بالسلامه التتار قادمون

  2. مش عارف ليش حاسس انه قصده رايحين لل 900

    هذا الي فهمته صح ولا غلط عزمي باشا

    هاذا بالضبط اللي يباه عزمي باشا …….. يحط شارت بدون تحليل

    فاذا ارتفع السوق يكون في السليم واذا نزل يكون فالسليم ايضا

    على مين يا موووووووووجي ……….

Comments are closed.