اسهم (اغذية – ارامكس- صروح ) للمراقبة

192 thoughts on “اسهم (الدار – اركان – اربتيك – اياك ) اعطت اشارات ايجابية

  1. اغذية

    للاسف نعم ولالغاء النموذج عليه ان يغلق فوق المقاومة 115

    محاولة اخرى فاشلة للوصول الى المقاومة 115 وسجل اعلى نقطة وهي 113

  2. الأخ Xxxmaxxx

    لقد سجلت دخولى فى المنتدى الآن فقط لكى أشكرك…أنت من محموعة العقول الراجحة والأقلام المحترمة فى المنتدى…

    شكرا لك مرة أخرى ..ولا تحرمنا من علمك


    يسرني ان الناس تستفيد من مشاركاتي ..وانا ابذل قصار جهدي لتحقيق ذلك…شكرا أخى الغالى عراف على كلامك الطيب

  3. الأخ Xxxmaxxx

    لقد سجلت دخولى فى المنتدى الآن فقط لكى أشكرك…أنت من محموعة العقول الراجحة والأقلام المحترمة فى المنتدى…

    شكرا لك مرة أخرى ..ولا تحرمنا من علمك

  4. thank you so much but i couldnt understand it on the chart

    can you please advice what stocks that has a trend to trade not looking to buy and sell daily want a trend that is showing a good move to ride it

    thank you for ur help


    most of the stocks are in downtrend
    some of them in horizental
    until now only 2 stocks going uptrend but the risk factor is too high (arkan &sudatel

    as u said before its dangerous to tarde in dowtrend
    this trades are good only for zigzag & daily traders only
    good luck

Comments are closed.