السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نرجو من جميع الاعضاء اللتزام بقوانين المنتدى وعدم نشر برنامج او فلم او اغنية او اي شئ له حقوق ملكية كما يمنع نشر السيريالات والكراكات للبرامج ومن يخالف تلك التعليمات سيتم حظر حسابة للابد والسلام عليكم ورحمة الله
0 votes
in الإجابة على الأسئلة by (156k points)
أنا حالياً هشتري واحدة من الإتنين إيه رأيك ؟! و يا ريت ردود مقنعة مش ردود أي كلام :) شكراً
تحديث للسؤال برقم 1
Maddoxxx أنا ميال أوي للعبتين دول أكتر من أي حاجة تاني و عندي النسخ المكركة بس أنا في مقدرتي إني أشتري واحدة حالياً عشان أيام امتحانات و كدة بعيد عنك :D‏
تحديث للسؤال برقم 2
ملحوظة بالنسبة لباتلفايلد 3 أنا هشتري النسخة البريميام اديشن Premium Edition بها كل إضافات اللعبة و مميزات كثيرة ...

Please log in or register to answer this question.

...