السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نرجو من جميع الاعضاء اللتزام بقوانين المنتدى وعدم نشر برنامج او فلم او اغنية او اي شئ له حقوق ملكية كما يمنع نشر السيريالات والكراكات للبرامج ومن يخالف تلك التعليمات سيتم حظر حسابة للابد والسلام عليكم ورحمة الله
0 votes
in الإجابة على الأسئلة by (154k points)
الموبايل بتاعى فيه wi fi  لما اشغله يتوصل بشبكة موجودة ( تم التوصيل )  افتح النت ميشتغلش   ازاى اظبطه

Please log in or register to answer this question.

...