الامارااااااااااااااات يتاهل بالدقيقه التسعين

يستااااااااااااااااااااااااهلون النااااااااااااااااااااااموس
(اخوانى السموحه لوضع الموضع هنا……ولكن هناك نسخه فى القسم الريااااضى)
ولكن هذا استثنااااء….لزوم الكل ايشارك بالفرحه)

116 thoughts on “مبرووووووووووووووووووووووك

  1. بالمبـــــــــــــــــارك عليــكم فوز المنتـــخب …

    وعقبـــــــــــــال الكـــــــــــأس ان شــــــــالله ،، يستاهلـــــــــــــون ..

    :075: :075: :075:

  2. مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك للجميع .. الكاس لن يخرج من ابوظبي

  3. UAE..EMARAT..UAE…EMARAT

    Alf mbrooooooooooooook … w 3gbal el kaas enshalah ..

    w mbrook ya Oman 3la el w9oool lel neha2ee bs el kas EMARATY….

Comments are closed.