توصية بربح اكثر من 100%
سنطلق مع رحلة مع سهم اربتك
الرحلة من 1.55 الي 3.4 ان شاء لله
سنتوقف في عدة محطات وستبداء الرحلة يوم الاثنين القادم
توقف في المحطة المناسبة سوف يفر لك الكثر من المال
هذا مخطط الرحلة 
توصية بربح اكثر من 100%
سنطلق مع رحلة مع سهم اربتك
الرحلة من 1.55 الي 3.4 ان شاء لله
سنتوقف في عدة محطات وستبداء الرحلة يوم الاثنين القادم
توقف في المحطة المناسبة سوف يفر لك الكثر من المال
هذا مخطط الرحلة 
Comments are closed.
اخي جمعة الشارت الذي ارفقتة على أي فريم .
مع التحية
الافضل الحروج يمكن يكون لديك فرصة لزيادة عدد الاسهم
عند الصعود اربح القيمة وعند النخفاظ اربح عدد االسهم
الاخ جمعه والي دخل بسعر 1.6 يبيع ولا ينتظر اذا كسر 1.52
والسموحه
مجرد كسر 1.52 خروج وهو بعده عل كيفة جتي نص درهم ما في مشكلة
ألف شكر على الموضوع أخ جمعة
يسمع منك ربنا ويوصله يارب لغاية كمان 5 دراهم مش 3.40 فقط ..
خلونا نعوض جزء من اللي خسرناه ..
والله سهم يستاهل كل المناقشات الجميلة دي
يا جماعة الخير خروج النسبة البسيطة النهارده من الأجانب علشان يشغلوا فلوسهم اليومين الجايين في مكان تاني وأسواق تانية …
وبعدين يرجعوا لنا يوم الاثنين بصاروخ جديد
هذا رأي الشخصي والله أعلم
دخلت اليوم على 1.53 والحمد لله وأعتقد والله أعلم إنه دخول كويس
لأنه تذبذب كثير قبل ما ينزل لها وله إنطلاقة
شكراً للمحللين الكبار أوي …