السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
========
اللهم قنعنا بما رزقتنا
اللهم أغننا بحلالك عن حرامك ، وبطاعتك عن معصيتك ، وبفضلك عمن سواك
برحمتك يا أرحم الراحمين
========
اتمنى لكم تداول موفقاً
========
اللهم قنعنا بما رزقتنا
اللهم أغننا بحلالك عن حرامك ، وبطاعتك عن معصيتك ، وبفضلك عمن سواك
برحمتك يا أرحم الراحمين
========
اتمنى لكم تداول موفقاً
Comments are closed.
شو توقعتكم … ل أربتك والملاحه ؟؟
اتعرفت على واحد من شركة شعاع لبنانى … شفته فى بورصة دبى العالمية يتدرب فى نفس الجمانزيوم و خبرنى على الطريقة …. بطرشلك على الخاص بس لا تنسى تطرشلى 2 شاورما كابوريا
الله الله الله اية الابداع ده والله انك شخصت حالة كل المشاركين فى المنتدى والتداولات اليومية . خاصة جزء مهند موتنى من الضحك اصله هو بيعمل كده فعلا سايب الدنيا كلها وماسك فى اركان . كلنا حالتنا كرب من الاسهم . ومشكور اخى الكريم وان شاء الله يرتفع سهمك دبى الاسلامى ويبرد قلبك وقوبنا جميعا
بنكسره بأذن الله
أفا حد يتعلق في أرابتك .. أبى أعرف .. يوم نسبة الأجانب مغلقه .. كيف الأجانب يشترون