السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
يوم بعد يوم تثبت اقلامكم وبالدليل القاطع بان احبارها لم ولن تجف…ولن تجف باذن الله…وبعد ان تعدى الجزء الاول 50000 مشاركه تم اغلاق الجزء الاول….واليوم يغلق الجزء الثانى بعد ان تجاوز ال 51000 مشاركه…
وها نحن اليوم نفتتح الجزء الثالث….
فتفاعلكم الايجابى مع المرصد للتحليل الموجي لاتجاه السوق فى ثوبه الاول وفى جزئه الثانى….من تقديم مادة فنية علمية مميزه ولتفرده بالتقاء ومشاركه اكبر عدد من محللى ومتخصصى موجات اليوت فى اى منتدى متخصص فى الاسهم, نرى ان طرح الموضوع فى صوره جديده مطوره اصبحت مطلب اساسى.
لذلك اوجه دعوتي لجميع الاخوه الاعضاء وجميع السادة المحللين الفنيين والموجيين بتقديم رؤيتهم للاتجاه العام للسوق للفتره القادمه ضمن جو عائلى يسوده نقاش علمي وفني راقي يستند على الاصول والقوانيين المرعيه فى هذا المنتدى دون الخروج عما هو مالوف فى الحوار.
وعليه اهيب بالجميع الابتعاد عن الاسلوب الاستفزاى او اللجوء الى عبارات تحمل فى ثناياها التهكم والتهجم و النقد (الشخصى) حتى لا ينحرف الموضوع عن مساره وبالتالى يفقد الموضوع الهدف اللذى انشئ من اجله.
وارجو من الاخوه المشرفين حذف او تعديل او اخفاء اى مشاركه مسيئه.
رابط الجزء الاول من الموضوع
رابط الجزء الثانى من الموضوع
ولكم من القلب الف تحيه
الله يسامحك عزيزي ترند إكس بي ..
يعني نحن عمالين بنمد في الثالثة انته عايزها كلها واحد
هو ايه احكايتكو انته وعمو كوازيمدو
آه .. للجواب على سؤالك .. المؤشر هيساوي صفر ومش عايز الاسهم
الاخ Trend XP ما شاء الله تحليل احترافي
واقبلنا تلميذ عندكم نتعلم منكم
وان شاء الله سادخل سوقكم عندما اطمئن لانتهاء التصحيح
وعليك السلام عزيزي
شفت يمين وشفت يسار .. وده إلى ركب وبالرئفة ..
شوف انته عاد وظبطها زي منته عاوز .. تمشي ولا ماتمشي؟
يارب الثالثة من الثالثة غلط وهي خامسة مش ثالثة !