شو ها الخرط يا زياد دباس … كل هذا و لم تقوم محافظ البنوك بالتسييل
اذا لو قاموا بالتسييل اعمار سيصل الى سالب 2 ؟؟
banks funds did not liquidate at all as per the information I’m 100% sure, because if they did they will hurt the market even miore. As for the banks clients took facilities against shares, and when prices dropped then could be margen calls, and maybe not sure if the banks had to liquidate, but logically banks here wouldnt do it when the markets are like that.
So remember the rebound or the bounce back of the shares could happen any time but it is for offloading quantities that they couldnt liquidate before the drop
Plus funds are fully invested already and can not invest more.
لا حول ولا قوة الى بالله
يجب التدخل من الحكومه باي شكل
لا حول ولا قوة الا بالله
اود ان اخبركم امرا سر الى الان ولم اعلم به احد
انا اشتريت من يومين على المكشوف وما بعت اتصل على البروكر وقالى بيع قلت اعرض وما بعت
اليوم طاح السوق قالى بيع قلت صعب البيع الخساره كبيره قال تعال المكتب ودفع سيرت المكتب كتبت شيك مؤجل بعد غشرون يوما ما وافق صاحب المكتب قلت ما فى شى بيدى البيع صعب وانا احترم مكتبكم لانه ما يعطى مكشوف لكن هذا الى صار وان بعت اليوم الخساره 2 درهم بالسهم .قلتله عطنى فرصة اسبوع ونص ون ما بعت اسدد قيمة الاسهم .
يا اخوان ارجوكم ثم ارجوكم انكم تتحذروا المكشوف او تلعب فى فلوس ما هى حقك او تغامر ويكون دخلك فى هذى الفلوس
اخوانى اخيرا الاسهم ممتازة والشركات ناجحه الى فى دبي وما عليها كلام اللاستثمار المتوسط حق 6 اشهر ممتازة اذا مو دبل تربل انشاء الله
banks funds did not liquidate at all as per the information I’m 100% sure, because if they did they will hurt the market even miore. As for the banks clients took facilities against shares, and when prices dropped then could be margen calls, and maybe not sure if the banks had to liquidate, but logically banks here wouldnt do it when the markets are like that.
So remember the rebound or the bounce back of the shares could happen any time but it is for offloading quantities that they couldnt liquidate before the drop
Plus funds are fully invested already and can not invest more.
لا حول ولا قوة الى بالله
يجب التدخل من الحكومه باي شكل
لا حول ولا قوة الا بالله
اود ان اخبركم امرا سر الى الان ولم اعلم به احد

انا اشتريت من يومين على المكشوف وما بعت اتصل على البروكر وقالى بيع قلت اعرض وما بعت
اليوم طاح السوق قالى بيع قلت صعب البيع الخساره كبيره قال تعال المكتب ودفع سيرت المكتب كتبت شيك مؤجل بعد غشرون يوما ما وافق صاحب المكتب قلت ما فى شى بيدى البيع صعب وانا احترم مكتبكم لانه ما يعطى مكشوف لكن هذا الى صار وان بعت اليوم الخساره 2 درهم بالسهم .قلتله عطنى فرصة اسبوع ونص ون ما بعت اسدد قيمة الاسهم .
يا اخوان ارجوكم ثم ارجوكم انكم تتحذروا المكشوف او تلعب فى فلوس ما هى حقك او تغامر ويكون دخلك فى هذى الفلوس
اخوانى اخيرا الاسهم ممتازة والشركات ناجحه الى فى دبي وما عليها كلام اللاستثمار المتوسط حق 6 اشهر ممتازة اذا مو دبل تربل انشاء الله