مبـــــــــرووووووووك عليكـــــم أمطـــــــــار الرحمــــــــــــه …… الأمطـــار تصـــب حاليـــا بدبـــي …….والجـــو مــذهــــــــــل جدا …….. وعقبــــال أســواق الاسهـــــــــــم المريضــــــه نفسيـــــا …… ويا مرحبـــــــا الســـــــاع ،،،،،،
شوفوا من الاخر بعنا اربيتك والفايده 250 درهم طبعا بشترى فيها 3000 سهم ديار شغل تجميع يعنى فى حاله كسرنا الترند الهابط على الفيبو (اقص ايدى اذا فاهم شى)
أرابتك
في النصف ساعه الماضيه كان هناك شراء جيد على السهم .. الى الآن الأمور طيبة ان شاء الله ..
يجب الاعلان أولا في صحيفتين محليتين نابغتين متداولتين جميلتين مرصعتين بالزمرد و الياقوت ..
وعقبــــال أســواق الاسهـــــــــــم المريضــــــه نفسيـــــا ……
ويا مرحبـــــــا الســـــــاع ،،،،،،
شوفوا من الاخر بعنا اربيتك والفايده 250 درهم طبعا
بشترى فيها 3000 سهم ديار
شغل تجميع يعنى فى حاله كسرنا الترند الهابط على الفيبو
(اقص ايدى اذا فاهم شى)
خوفي نقعوا فينا خيانه،، شرات الدمار ،، إذا سووها الله لايوفقهم ،،